PostNL heeft vertraging. Alles voor 14.00 uur besteld, is door ons dezelfde werkdag verzonden. Uw online bestelling ophalen in onze winkel is mogelijk op het door ons nog door te geven tijdslot.

Technische Dienst

Technische Dienst van Pommeren


COVID-19 UPDATE

Onze winkel is alleen op afspraak geopend tijdens de huidige Lock Down. Lees er meer over, hier.

In het geval dat u uw espressomachine voor onderhoud of reparatie wilt inleveren kunt u van maandag tot en met vrijdag terecht van 08:30 tot 17:00 uur bij onze technische dienst aan de achterzijde van ons pand.


HUIDIGE DOORLOOPTIJD

± 2 1/2 week (Laatst aangepast 5-3-2021)


Hoe gaat het in zijn werk?



Stap 1: Wij ontvangen graag uw machine


Het is mogelijk om uw machine langs te brengen tijdens onze openingstijden. Voorafgaand rekenen wij altijd €45,- onderzoekkosten, dit bedrag wordt met de uiteindelijke factuur verrekend.


Verder is het mogelijk om uw machine goed verpakt naar ons toe te sturen naar ons adres met een begeleidend schrijven met vermelding van uw naam, adres, telefoonnummer en e-mail adres. U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele vervoersschade.


Ook kunt u gebruik maken van onze ophaalservice.


Stap 2: Het innameproces


Wanneer u de machine zelf komt brengen neemt één van onze monteurs samen met u de machine in. Hier wordt de klachtomschrijving samen geformuleerd en wordt er genoteerd hoe de machine bij ons aankomt. Tevens kunt u bij het inleveren aangeven of u de machine zelf komt ophalen of tegen extra kosten retour gezonden wilt hebben. Dit proces kost gemiddeld 10 minuten.


Wanneer u de machine toestuurt of laat ophalen neemt één van onze monteurs uw machine in. U ontvangt per e-mail bericht dat uw machine is ingenomen. Dit proces werkt het allersnelst als u al een account heeft op onze webshop. Heeft u die nog niet? Registreer u dan hier en vergeet niet uw adresgegevens in te voeren.



Stap 3: Uw machine wordt zorgvuldig gerepareerd / onderhouden


Nadat we uw machine hebben ontvangen komt deze in een wachtrij en wanneer uw machine aan de beurt is krijgt u bericht dat uw machine in behandeling is.


Bij kleine huishoudelijke machines krijgt u een prijsopgave wanneer de reparatie boven de €185 uitkomt (volautomatische espressomachines, machines met een thermoblock en enkele boilers). Bij grote espressomachines krijgt krijgt u een prijsopgave wanneer de reparatie boven de €250 uitkomt (Warmtewisselaars, dubbele boilers). Bekijk hier onze reparatievoorwaarden.


Stap 4: De machine staat voor u klaar


Zodra uw machine gereed is, ontvangt u van ons een bericht via de e-mail. Hierin vernoemen wij ook de totale kosten van de servicebeurt. Wanneer u de machine zelf komt ophalen kunt u op voorhand betalen, of bij het ophalen van de machine. Wanneer u de machine verzonden wilt hebben doen wij dat na de ontvangst van de betaling.


Heb ik garantie?

Bij elke servicebeurt ontvangt u altijd drie maanden garantie op het uitgevoerde onderhoud / reparatie. Mocht dezelfde klacht zich na reparatie weer voordoen, dan verzoeken wij u om direct contact met ons op te nemen.


Welke machines onderhouden wij wel?

Hieronder staan merken die we wel onderhouden. We doen nog meer merken dan deze. Staat uw merk machine er niet bij? Bekijk eerst de lijst hieronder van machnines die we niet repareren en als uw machine daar niet bij staat neem contact op.


  • Jura
  • Saeco
  • Gruppo
  • Izzo
  • Demoka
  • Profitec
  • Expobar
  • Rocket Espresso
  • La Pavoni
  • Nivona
  • ECM
  • Isomac
  • Vibiemme
  • Kenwood keukenmachines (espresso en koffiezetapparaten niet)
  • Melitta
  • Ascaso
  • Bazzar
  • Bezzera
  • Brugnetti
  • Bugatti
  • Gaggia
  • Innova
  • Magister
  • Rancilio
  • Spidem
  • Quick Mill

Welke machines onderhouden wij niet?

Niet alle machines nemen wij nog onderhanden, dit kan door meerdere factoren komen, denk bijvoorbeeld aan het niet meer leverbaar zijn van onderdelen. Hieronder treft u aan welke machines wij niet repareren:


  • Krups (alle machines)
  • Solis (alle machines)
  • Demoka (alle machines)
  • Francis Francis / Illy (alle machines)
  • ECM Boticelli I + II Let op: Wij repareren dus wel alle andere ECM machines.
  • Saeco Stratos
  • Nespresso (alle machines)
  • Senseo (alle machines)
  • Mahlkonig (alle machines)
  • Gene Cafe Branders
  • WMF (alle machines)
  • Severin Piccola (Voor deze machine zijn niet alle onderdelen leverbaar. Neem op voorhand contact op met omschrijving van uw klacht)
  • Severin S2 (Voor deze machine zijn niet alle onderdelen leverbaar. Neem op voorhand contact op met omschrijving van uw klacht)
  • Severin S2+ (Voor deze machine zijn niet alle onderdelen leverbaar. Neem op voorhand contact op met omschrijving van uw klacht)


    We onderhouden dus een grote diversiteit, maar soms zijn er uitzonderingen, bij twijfel, aarzel niet en neem contact met ons op.