Let op, PostNL heeft het nog steeds erg druk. Uw bestelling is daardoor soms langer onderweg. Alles voor 14.00 uur besteld, is door ons dezelfde werkdag verzonden.

Technische Dienst


COVID-19 Update


Onze winkel is gesloten tot en met 19 januari


In het geval dat u uw espressomachine tóch voor onderhoud of reparatie wilt inleveren is het volgende mogelijk:


Van maandag tot en met vrijdag kunt u van 08:30 tot 17:00 uur bij de achterzijde van ons pand terecht:


    1. Zet uw machine op de tafel buiten aan de achterzijde van ons pand en gebruik de deurbel naast onze deur.

    2. Wacht tot een medewerker u op de gepaste afstand buiten te woord staat en uw machine aanneemt.

    3. Na het voldoen van de aanbetaling van 45 is uw machine in genomen en nemen we met u contact op wanneer de machine klaar is.


Huidige doorlooptijd reparaties en onderhoud: ± 3 weken (Update 8-1-2021)



U kunt gemakkelijk uw espressomachine, koffiemolen of keukenmachine inleveren in onze winkel op de Lijnmarkt 47. Wilt u zo dicht mogelijk parkeren? Direct naast onze winkel zit de Springweggarage. In de winkel noteren wij uw gegevens en ontvangt u van ons een ontvangstbewijs. Voorafgaand rekenen wij altijd €45,- onderzoekkosten, dit bedrag wordt met de uiteindelijke factuur verrekend. 

Geen tijd om uw machine naar ons toe te brengen? Maak dan gebruik van onze ophaalservice, dan verzorgen wij het vervoer van uw machine. 

Uiteraard kunt u ook machine zelf opsturen. Graag naar adres: Van Pommeren tav Technische dienst, Lijnmarkt 47, 3511 KG Utrecht. Graag met begeleidend schrijven van de klacht en uw contactgegevens. Wij verzoeken u ook om via onze webshop voorafgaand de onderzoekskosten te voldoen. 



Nadat we uw machine hebben ontvangen, gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met de servicebeurt. Voor de actuele doorlooptijd vragen we u contact met ons op te nemen. 

  • Bij kleine huishoudelijke machines krijgt u een prijsopgave wanneer de reparatie boven de €185 uitkomt (Volautomatische espressomachines, enkele boilers).
  • Bij grote espressomachines krijgt  krijgt u een prijsopgave wanneer de reparatie boven de €250 uitkomt (Warmtewisselaars, dubbele boilers). 

Onze reparatievoorwaarden kunt u hier vinden.


Zodra uw machine gereed is, ontvangt u van ons een bericht via de e-mail. Hierin vernoemen wij ook de totale kosten van de servicebeurt. 

Bij elke servicebeurt ontvangt u altijd drie maanden reparatiegarantie. Mocht dezelfde klacht zich na reparatie weer voordoen, dan verzoeken wij u om direct contact met ons op te nemen. 




Enkele merken die wij onderhouden:


Severin (garantiepartner) - Jura - Saeco - Gruppo Izzo - Demoka - Profitec - Expobar - Rocket Espresso - La Pavoni - Nivona - ECM - Isomac - Vibiemme - Kenwood - Melitta - Ascaso - Bazzar - Bezzera - Brugnetti -Bugatti - Gaggia - Innova - Magister - Rancilio - Spidem - Quickmill


Wij kunnen diverse machines onderhouden, maar soms zijn er uitzonderingen, ziet u het merk van uw machine er niet tussen staan en twijfelt u? Aarzel niet en neem contact met onze Technische Dienst op!


Telefoon: 030-231 6769 / E-mail: service@vanpommeren.nl

Onze technische dienst is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag: 8.30 tot en met 17.00 uur. Pauze van 12.30 t/m 13.00 uur.