Menu
Winkelwagen

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie


Beschikt u niet over de tijd of mogelijkheid om uw espressomachine langs te brengen? Laat uw espressomachine thuis ophalen, waarna wij deze repareren / onderhouden.

Let op: Lees alle tekst aandachtig door voordat u de opdracht inboekt en maak bij het afrekenen alstublieft een account aan.


Valt uw machine niet onder garantie?

Kijk hier voor de correcte ophaalopdracht pagina voor wanneer uw machine niet onder garantie valt.


Uw machine die onder garantie bij Van Pommeren valt op laten halen? Geen probleem!


Graag vragen wij u alle tekst aandachtig door te lezen voordat u een opdracht inboekt.


Hoe gaat het in zijn werk?

U bestelt en betaalt eenvoudig via de website het product "Verzendlabel / Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie" en vult al uw contactgegevens in.
Let op: De machine moet onder garantie vallen en bij Van Pommeren BV aangeschaft zijn binnen 2 jaar of een CSM nummer hebben via Melitta Nederland

Wat vult u nog meer in?

Bovenstaand zijn een aantal velden die u invult om ons de benodigde informatie te geven om uw machine te maken.

Wat doen wij vervolgens voor u?

Nadat uw betaling is afgerond, plannen wij de ophaalopdracht in. Er zijn 2 opties:

Optie 1: Uw machine is lichter dan 20 kg, dan halen we deze op via PostNL. Ophalen kan van maandag t/m vrijdag. PostNL komt op de door u opgegeven dag, tussen 8.00 en 20.00 de machine ophalen*. Het is niet mogelijk om een specifieke tijd op te geven. Als u de opdracht afrond op werkdagen voor 14.00 kunnen wij hem de volgende dag laten ophalen!

*LET OP! Als PostNL niet op de aangegeven dag langs komt is het mogelijk dat ze de dag erna of zelfs de dag daarna kunnen komen. PostNL houd namelijk rekening met de routes die ze rijden op bepaalde dagen en als ze toevallig die dag niet in uw omgeving zijn om een pakket te bezorgen zullen ze ook niet langs komen voor het ophalen van een pakket. (Tip: bestel de dag voor de gewenste ophaal datum voor 14:00 uur bij ons een product dat in een pakket past, die wordt dezelfde dag nog verstuurd. Zo garandeert u dat PostNL de volgende dag in uw straat is en bij u aan de deur komt.)

Optie 2: Uw machine is zwaarder dan 20 kg, dan halen we deze op via onze koerier om transportschade te voorkomen. Deze koerier rijdt op bepaalde dagen per postcode gebied en alleen op werkdagen. Bel eerst naar 030-2316769 om de ophaaldag van uw postcode af te stemmen, wanneer u een voorkeursdag opgeeft in het bovenstaande formulier kunnen wij deze wellicht niet honoreren.  Ook kunt u mailen naar service@vanpommeren.nl.


Bevestiging

De bestelbevestiging van de ophaalopdracht ontvangt u per mail. Daarna komt PostNL / de koerier de machine ophalen op de door u opgegeven dag. De mail is de bevestiging.

Wat gebeurt er als de machine bij ons binnenkomt?

Nadat we uw machine hebben ontvangen in onze werkplaats, inspecteren en repareren wij hem volgens onze reparatievoorwaarden.

Waar betaal ik voor?

De kosten die u vooraf betaalt, zijn voor het ophalen van de machine. Indien u de machine in onze winkel heeft aangeschaft betaald u ook de retourzending. Lees hier meer over de Tarieven verzenden machine.

Merken die in aanmerking komen zijn:
- La Pavoni

- Rancilio

- Expobar

- Profitec
- Rocket Espresso
- Eureka

- Biepi
- Lelit


Belangrijke informatie

• Voeg altijd een kopie aankoopbon toe.
• Deze dienst is uitsluitend voor machines die bij ons (Van Pommeren BV) gekocht zijn
en binnen garantie vallen van 2 jaar.
• Het apparaat moet zeer goed, bij voorkeur origineel verpakt zijn, om schade te voorkomen.
• Transportschade van u naar onze werkplaats is voor uw risico.
• Maximum gewicht machine voor is 35 kg.

• Op de eilanden worden helaas geen machines opgehaald.

• Let op, valt de reparatie onverhoopt niet onder garantie? (door bijvoorbeeld een aankoop in het buitenland) Dan wordt er contact opgenomen en krijgt u de uitleg en rekening per mail.



Van Pommeren is niet aansprakelijk voor eventuele extra gemaakte kosten door onzorgvuldig of niet nakomen van gemaakte afspraken.


Toch nog iets onduidelijk en heeft u vragen?

Neem dan eerst contact met onze Technische Dienst op: 030-2316769 of mail ons.

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie


Beschikt u niet over de tijd of mogelijkheid om uw espressomachine langs te brengen? Laat uw espressomachine thuis ophalen, waarna wij deze repareren / onderhouden.

Let op: Lees alle tekst aandachtig door voordat u de opdracht inboekt en maak bij het afrekenen alstublieft een account aan.


Valt uw machine niet onder garantie?

Kijk hier voor de correcte ophaalopdracht pagina voor wanneer uw machine niet onder garantie valt.


Uw machine die onder garantie bij Van Pommeren valt op laten halen? Geen probleem!


Graag vragen wij u alle tekst aandachtig door te lezen voordat u een opdracht inboekt.


Hoe gaat het in zijn werk?

U bestelt en betaalt eenvoudig via de website het product "Verzendlabel / Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie" en vult al uw contactgegevens in.
Let op: De machine moet onder garantie vallen en bij Van Pommeren BV aangeschaft zijn binnen 2 jaar of een CSM nummer hebben via Melitta Nederland

Wat vult u nog meer in?

Bovenstaand zijn een aantal velden die u invult om ons de benodigde informatie te geven om uw machine te maken.

Wat doen wij vervolgens voor u?

Nadat uw betaling is afgerond, plannen wij de ophaalopdracht in. Er zijn 2 opties:

Optie 1: Uw machine is lichter dan 20 kg, dan halen we deze op via PostNL. Ophalen kan van maandag t/m vrijdag. PostNL komt op de door u opgegeven dag, tussen 8.00 en 20.00 de machine ophalen*. Het is niet mogelijk om een specifieke tijd op te geven. Als u de opdracht afrond op werkdagen voor 14.00 kunnen wij hem de volgende dag laten ophalen!

*LET OP! Als PostNL niet op de aangegeven dag langs komt is het mogelijk dat ze de dag erna of zelfs de dag daarna kunnen komen. PostNL houd namelijk rekening met de routes die ze rijden op bepaalde dagen en als ze toevallig die dag niet in uw omgeving zijn om een pakket te bezorgen zullen ze ook niet langs komen voor het ophalen van een pakket. (Tip: bestel de dag voor de gewenste ophaal datum voor 14:00 uur bij ons een product dat in een pakket past, die wordt dezelfde dag nog verstuurd. Zo garandeert u dat PostNL de volgende dag in uw straat is en bij u aan de deur komt.)

Optie 2: Uw machine is zwaarder dan 20 kg, dan halen we deze op via onze koerier om transportschade te voorkomen. Deze koerier rijdt op bepaalde dagen per postcode gebied en alleen op werkdagen. Bel eerst naar 030-2316769 om de ophaaldag van uw postcode af te stemmen, wanneer u een voorkeursdag opgeeft in het bovenstaande formulier kunnen wij deze wellicht niet honoreren.  Ook kunt u mailen naar service@vanpommeren.nl.


Bevestiging

De bestelbevestiging van de ophaalopdracht ontvangt u per mail. Daarna komt PostNL / de koerier de machine ophalen op de door u opgegeven dag. De mail is de bevestiging.

Wat gebeurt er als de machine bij ons binnenkomt?

Nadat we uw machine hebben ontvangen in onze werkplaats, inspecteren en repareren wij hem volgens onze reparatievoorwaarden.

Waar betaal ik voor?

De kosten die u vooraf betaalt, zijn voor het ophalen van de machine. Indien u de machine in onze winkel heeft aangeschaft betaald u ook de retourzending. Lees hier meer over de Tarieven verzenden machine.

Merken die in aanmerking komen zijn:
- La Pavoni

- Rancilio

- Expobar

- Profitec
- Rocket Espresso
- Eureka

- Biepi
- Lelit


Belangrijke informatie

• Voeg altijd een kopie aankoopbon toe.
• Deze dienst is uitsluitend voor machines die bij ons (Van Pommeren BV) gekocht zijn
en binnen garantie vallen van 2 jaar.
• Het apparaat moet zeer goed, bij voorkeur origineel verpakt zijn, om schade te voorkomen.
• Transportschade van u naar onze werkplaats is voor uw risico.
• Maximum gewicht machine voor is 35 kg.

• Op de eilanden worden helaas geen machines opgehaald.

• Let op, valt de reparatie onverhoopt niet onder garantie? (door bijvoorbeeld een aankoop in het buitenland) Dan wordt er contact opgenomen en krijgt u de uitleg en rekening per mail.



Van Pommeren is niet aansprakelijk voor eventuele extra gemaakte kosten door onzorgvuldig of niet nakomen van gemaakte afspraken.


Toch nog iets onduidelijk en heeft u vragen?

Neem dan eerst contact met onze Technische Dienst op: 030-2316769 of mail ons.

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie
Products Sold: 176
€24,00
Excl. BTW: €19,83

Beschikbare opties:

Boven de € 35,- gratis verzending.

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie


Beschikt u niet over de tijd of mogelijkheid om uw espressomachine langs te brengen? Laat uw espressomachine thuis ophalen, waarna wij deze repareren / onderhouden.

Let op: Lees alle tekst aandachtig door voordat u de opdracht inboekt en maak bij het afrekenen alstublieft een account aan.


Valt uw machine niet onder garantie?

Kijk hier voor de correcte ophaalopdracht pagina voor wanneer uw machine niet onder garantie valt.


Uw machine die onder garantie bij Van Pommeren valt op laten halen? Geen probleem!


Graag vragen wij u alle tekst aandachtig door te lezen voordat u een opdracht inboekt.


Hoe gaat het in zijn werk?

U bestelt en betaalt eenvoudig via de website het product "Verzendlabel / Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie" en vult al uw contactgegevens in.
Let op: De machine moet onder garantie vallen en bij Van Pommeren BV aangeschaft zijn binnen 2 jaar of een CSM nummer hebben via Melitta Nederland

Wat vult u nog meer in?

Bovenstaand zijn een aantal velden die u invult om ons de benodigde informatie te geven om uw machine te maken.

Wat doen wij vervolgens voor u?

Nadat uw betaling is afgerond, plannen wij de ophaalopdracht in. Er zijn 2 opties:

Optie 1: Uw machine is lichter dan 20 kg, dan halen we deze op via PostNL. Ophalen kan van maandag t/m vrijdag. PostNL komt op de door u opgegeven dag, tussen 8.00 en 20.00 de machine ophalen*. Het is niet mogelijk om een specifieke tijd op te geven. Als u de opdracht afrond op werkdagen voor 14.00 kunnen wij hem de volgende dag laten ophalen!

*LET OP! Als PostNL niet op de aangegeven dag langs komt is het mogelijk dat ze de dag erna of zelfs de dag daarna kunnen komen. PostNL houd namelijk rekening met de routes die ze rijden op bepaalde dagen en als ze toevallig die dag niet in uw omgeving zijn om een pakket te bezorgen zullen ze ook niet langs komen voor het ophalen van een pakket. (Tip: bestel de dag voor de gewenste ophaal datum voor 14:00 uur bij ons een product dat in een pakket past, die wordt dezelfde dag nog verstuurd. Zo garandeert u dat PostNL de volgende dag in uw straat is en bij u aan de deur komt.)

Optie 2: Uw machine is zwaarder dan 20 kg, dan halen we deze op via onze koerier om transportschade te voorkomen. Deze koerier rijdt op bepaalde dagen per postcode gebied en alleen op werkdagen. Bel eerst naar 030-2316769 om de ophaaldag van uw postcode af te stemmen, wanneer u een voorkeursdag opgeeft in het bovenstaande formulier kunnen wij deze wellicht niet honoreren.  Ook kunt u mailen naar service@vanpommeren.nl.


Bevestiging

De bestelbevestiging van de ophaalopdracht ontvangt u per mail. Daarna komt PostNL / de koerier de machine ophalen op de door u opgegeven dag. De mail is de bevestiging.

Wat gebeurt er als de machine bij ons binnenkomt?

Nadat we uw machine hebben ontvangen in onze werkplaats, inspecteren en repareren wij hem volgens onze reparatievoorwaarden.

Waar betaal ik voor?

De kosten die u vooraf betaalt, zijn voor het ophalen van de machine. Indien u de machine in onze winkel heeft aangeschaft betaald u ook de retourzending. Lees hier meer over de Tarieven verzenden machine.

Merken die in aanmerking komen zijn:
- La Pavoni

- Rancilio

- Expobar

- Profitec
- Rocket Espresso
- Eureka

- Biepi
- Lelit


Belangrijke informatie

• Voeg altijd een kopie aankoopbon toe.
• Deze dienst is uitsluitend voor machines die bij ons (Van Pommeren BV) gekocht zijn
en binnen garantie vallen van 2 jaar.
• Het apparaat moet zeer goed, bij voorkeur origineel verpakt zijn, om schade te voorkomen.
• Transportschade van u naar onze werkplaats is voor uw risico.
• Maximum gewicht machine voor is 35 kg.

• Op de eilanden worden helaas geen machines opgehaald.

• Let op, valt de reparatie onverhoopt niet onder garantie? (door bijvoorbeeld een aankoop in het buitenland) Dan wordt er contact opgenomen en krijgt u de uitleg en rekening per mail.



Van Pommeren is niet aansprakelijk voor eventuele extra gemaakte kosten door onzorgvuldig of niet nakomen van gemaakte afspraken.


Toch nog iets onduidelijk en heeft u vragen?

Neem dan eerst contact met onze Technische Dienst op: 030-2316769 of mail ons.

Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie


Beschikt u niet over de tijd of mogelijkheid om uw espressomachine langs te brengen? Laat uw espressomachine thuis ophalen, waarna wij deze repareren / onderhouden.

Let op: Lees alle tekst aandachtig door voordat u de opdracht inboekt en maak bij het afrekenen alstublieft een account aan.


Valt uw machine niet onder garantie?

Kijk hier voor de correcte ophaalopdracht pagina voor wanneer uw machine niet onder garantie valt.


Uw machine die onder garantie bij Van Pommeren valt op laten halen? Geen probleem!


Graag vragen wij u alle tekst aandachtig door te lezen voordat u een opdracht inboekt.


Hoe gaat het in zijn werk?

U bestelt en betaalt eenvoudig via de website het product "Verzendlabel / Ophaalopdracht voor reparatie onder garantie" en vult al uw contactgegevens in.
Let op: De machine moet onder garantie vallen en bij Van Pommeren BV aangeschaft zijn binnen 2 jaar of een CSM nummer hebben via Melitta Nederland

Wat vult u nog meer in?

Bovenstaand zijn een aantal velden die u invult om ons de benodigde informatie te geven om uw machine te maken.

Wat doen wij vervolgens voor u?

Nadat uw betaling is afgerond, plannen wij de ophaalopdracht in. Er zijn 2 opties:

Optie 1: Uw machine is lichter dan 20 kg, dan halen we deze op via PostNL. Ophalen kan van maandag t/m vrijdag. PostNL komt op de door u opgegeven dag, tussen 8.00 en 20.00 de machine ophalen*. Het is niet mogelijk om een specifieke tijd op te geven. Als u de opdracht afrond op werkdagen voor 14.00 kunnen wij hem de volgende dag laten ophalen!

*LET OP! Als PostNL niet op de aangegeven dag langs komt is het mogelijk dat ze de dag erna of zelfs de dag daarna kunnen komen. PostNL houd namelijk rekening met de routes die ze rijden op bepaalde dagen en als ze toevallig die dag niet in uw omgeving zijn om een pakket te bezorgen zullen ze ook niet langs komen voor het ophalen van een pakket. (Tip: bestel de dag voor de gewenste ophaal datum voor 14:00 uur bij ons een product dat in een pakket past, die wordt dezelfde dag nog verstuurd. Zo garandeert u dat PostNL de volgende dag in uw straat is en bij u aan de deur komt.)

Optie 2: Uw machine is zwaarder dan 20 kg, dan halen we deze op via onze koerier om transportschade te voorkomen. Deze koerier rijdt op bepaalde dagen per postcode gebied en alleen op werkdagen. Bel eerst naar 030-2316769 om de ophaaldag van uw postcode af te stemmen, wanneer u een voorkeursdag opgeeft in het bovenstaande formulier kunnen wij deze wellicht niet honoreren.  Ook kunt u mailen naar service@vanpommeren.nl.


Bevestiging

De bestelbevestiging van de ophaalopdracht ontvangt u per mail. Daarna komt PostNL / de koerier de machine ophalen op de door u opgegeven dag. De mail is de bevestiging.

Wat gebeurt er als de machine bij ons binnenkomt?

Nadat we uw machine hebben ontvangen in onze werkplaats, inspecteren en repareren wij hem volgens onze reparatievoorwaarden.

Waar betaal ik voor?

De kosten die u vooraf betaalt, zijn voor het ophalen van de machine. Indien u de machine in onze winkel heeft aangeschaft betaald u ook de retourzending. Lees hier meer over de Tarieven verzenden machine.

Merken die in aanmerking komen zijn:
- La Pavoni

- Rancilio

- Expobar

- Profitec
- Rocket Espresso
- Eureka

- Biepi
- Lelit


Belangrijke informatie

• Voeg altijd een kopie aankoopbon toe.
• Deze dienst is uitsluitend voor machines die bij ons (Van Pommeren BV) gekocht zijn
en binnen garantie vallen van 2 jaar.
• Het apparaat moet zeer goed, bij voorkeur origineel verpakt zijn, om schade te voorkomen.
• Transportschade van u naar onze werkplaats is voor uw risico.
• Maximum gewicht machine voor is 35 kg.

• Op de eilanden worden helaas geen machines opgehaald.

• Let op, valt de reparatie onverhoopt niet onder garantie? (door bijvoorbeeld een aankoop in het buitenland) Dan wordt er contact opgenomen en krijgt u de uitleg en rekening per mail.



Van Pommeren is niet aansprakelijk voor eventuele extra gemaakte kosten door onzorgvuldig of niet nakomen van gemaakte afspraken.


Toch nog iets onduidelijk en heeft u vragen?

Neem dan eerst contact met onze Technische Dienst op: 030-2316769 of mail ons.

Geef beoordeling

Note: HTML-code wordt niet vertaald!
Slecht Goed
Captcha

Geen tijd voor persoonlijk advies in onze winkel? Indien we een combinatie aanbevelen tref je deze hieronder aan met extra voordeel!

Wij gebruiken cookies om onze website en uw winkelervaring te verbeteren, we verzamelen statistieken om de functionaliteit van onze website te optimaliseren. Door gebruik te maken van onze website gaat u hier mee akkoord. Wilt u meer informatie over wat wij met cookies doen? Klik hier voor gedetailleerde beschrijvingen van de soorten cookies die we opslaan.