Let op, PostNL heeft vertraging. Uw bestelling kan daardoor langer onderweg zijn. Alles voor 14.00 uur besteld, is door ons dezelfde werkdag verzonden.

FAQ

Veelgestelde vragen

Ja! Zowel onze technische dienst* als de winkel is gewoon open. Wel hanteren wij een maximum aantal klanten in de winkel. Hierdoor kunnen we de 1.5 meter ten alle tijden garanderen. 

Bekijk hier onze actuele openingtijden.


*Wij verzoeken u geen machines voor onderhoud via de achterzijde (Visschersplein 160) af te leveren. U bent van harte welkom aan de voorzijde (Lijnmarkt 47) van onze winkel. 

Vanwege de extreme drukte bij PostNL, kunnen ze helaas de leveringsbelofte van 'de volgende werkdag' niet meer garanderen. 

Elke bestelling die bij ons geplaatst wordt voor 14:00, wordt altijd dezelfde werkdag meegegeven aan de koerier.

Mocht uw Track&Trace code de status 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL' weergeven, betekend dit niet dat wij de bestelling nog niet hebben verzonden. Dit betekend dat PostNL de pakketten nog niet heeft verwerkt in hun systeem. 


Wij hebben bij Van Pommeren meer dan 4000 producten op voorraad, echter kan het altijd zijn dat we een onderdeel niet standaard voeren. 

Mocht u specifiek een onderdeel zoeken, stuur dan een mail naar ons. Wij helpen u graag verder! 



Bij het bestelproces kunt u ervoor kiezen om de bestelling in onze winkel in Utrecht af te halen. 

Na bestelling ontvangt u automatisch bericht wanneer de bestelling voor u klaar ligt. Gemiddeld ontvangt u binnen 1 á 2 uur een email met de bevestiging dat uw order klaar ligt. 


Voor bestellingen met een waarde onder de €25- wordt €4,95 gerekend. 

Voor bestellingen met een waarde boven de €25,- is de verzending gratis.




Als u een bestelling voor 14:00 op vanpommeren.nl plaatst, verzenden wij dezelfde dag. Wij werken uitsluitend met PostNL. Uw bestelling zal dan ook de volgende werkdag op uw gekozen adres geleverd worden. 


Dag besteld 

Levering op uw aangegeven adres

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag 

Dinsdag 


Bestellingen boven de 25 kilo worden uitsluitend bezorgd via een speciale koeriersdienst. Bij bestellingen neemt deze koeriersdienst automatisch contact met u op voor een levering die u het beste uitkomt. 




Ja, dit is mogelijk. Bij het afrekenen van uw bestelling kiest u gemakkelijk de desbetreffende PostNL locatie bij u in de buurt. 

Wij raden altijd aan om bij het afrekenen een account op vanpommeren.nl aan te maken. Hiermee kunt u altijd in de toekomst uw bestellingen terugvinden met de bijhorende factuur. 




Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld of had u iets anders van het product verwacht? Bij Van Pommeren krijgt u (conform de Nederlandse wetgeving) 14 dagen de tijd om uw bestellingen te retourneren. 



1. U heeft het verkeerde product besteld / het product is anders dan verwacht.


  • Retourneren is op eigen kosten
  • U brengt de bestelling langs in de winkel op Lijnmarkt 47 in Utrecht. Hiervoor hebben wij alleen uw bestelnummer nodig.
  • Als u besteld heeft met uw eigen account op vanpommeren.nl, kunt u de bestelling bekijken en op de knop "retourneren" klikken.  Vul de benodigde informatie in en stuur de (gedeeltelijke) bestelling retour. Zodra wij de producten in nieuwstaat hebben ontvangen, storten wij binnen 1 á 3 werkdagen het bedrag van uw bestelling terug op uw rekening. 

*Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.


2. Het ontvangen product is beschadigd / werkt niet / is incompleet.


  • Van Pommeren is verantwoordelijk voor de verzend- / retourneerkosten
  • Is de bestelling niet compleet? U kunt ons bellen if mailen. Mailen kan als antwoord op uw bestelbevestiging
  • U brengt de bestelling langs in de winkel op Lijnmarkt 47 in Utrecht. Hiervoor hebben wij alleen uw bestelnummer nodig.
  • Als u besteld heeft met een account kunt u de bestelling bekijken en op de knop "retourneren" klikken.  Vul de benodigde informatie in en stuur de (gedeeltelijke) bestelling retour. Zodra wij de producten in nieuwstaat hebben ontvangen, storten wij binnen 1 á 3 werkdagen het aanschafbedrag, inclusief eventuele extra gemaakte verzendkosten, retour op uw rekening.
  • Als u besteld heeft zonder account, neem dan contact met ons op via de telefoon of email.


Zijn de bovenstaande opties niet voor u van toepassing, verzoeken wij u een mail te sturen met vermelding van uw bestelnummer en de reden van retour. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. 



Binnen 14 dagen na ontvangst heeft u twee opties: 

  1. U kunt het product omruilen voor een andere product;
  2. Het product retour sturen en het geld terug laten storten.

U kunt het retour aangeven in uw VanPommeren-account of mailen naar info@vanpommeren.nl


Zodra we uw retour verwerkt hebben, betalen we u binnen drie werkdagen terug. Dit is echter een schatting en wordt bepaald door de gekozen betaalmethode. 

Als u op VanPommeren.nl een account heeft kunt u hier gemakkelijk online uw retour aanmelden.


Heeft u bij het bestellen geen account aangemaakt, dan vragen we u om een mail te sturen met uw bestelnummer en reden van retour naar info@vanpommeren.nl

Een lid van Team Van Pommeren helpt u dan zo spoedig mogelijk verder.