FAQ

Bestellen

Als uw bestelling goed is doorgekomen ontvangt u een bevestiging per e-mail. Heeft u geen e-mail van ons in uw inbox? Controleer dan uw ongewenste/spam postvak voor de zekerheid. Treft u daar ook niets aan? Neem contact met ons op. Mogelijk zit er een fout in het door u opgegeven e-mailadres en gaan we dit graag herstellen.

Wanneer de bestelling nog niet verwerkt is en u nog geen verzendbevestiging ontvangen heeft kunnen wij uw order nog annuleren of aanpassen. Neem hiervoor alstublieft telefonisch contact met ons op.


Voor het wijzigen van een order, annuleren wij indien nog mogelijk, uw order en vragen wij u om opnieuw te bestellen.

Wij streven ernaar om onze producten altijd op voorraad te houden. Helaas lukt dit soms niet. Is het door uw gewenste product niet op voorraad? Geef u op voor een voorraadmelding op de productpagina en u ontvangt automatisch bericht wanneer het product weer op voorraad is.
Stuur ons zeker een bericht via de contactpagina met uw wens(en). Van de meeste merken die wij verkopen kunnen wij ook andere producten van dit merk bestellen. Houdt er rekening mee dat afhankelijk van de leverancier de levertijden wel langer zijn. Graag informeren wij u per product over de geschatte levertijd.

Betalen

Bij van Pommeren betaald u met met bekende online afrekenmethoden: iDeal,  Visa, MasterCard en Meastro en maken wij gebruik van het veilige betaalsysteem van MultiSafepay.

Ook kunt u kiezen voor 'overschrijving' en vragen wij altijd na ontvangst van de orderbevestiging per e-mail het bedrag van de bestelling over te maken met vermelding van het ordernummer.

Verzenden

Wanneer u tijdens het afrekenen kiest voor afhalen is dit mogelijk de volgende werkdag op het door ons nog te geven tijdslot wat u na het plaatsen van uw bestelling ontvangt

Let op: Alleen op vertoon van ID geven we uw bestelling mee.
Voor alle zendingen in Nederland en België brengen wij, bij bestellingen voor minder dan € 25,-, verzendkosten van € 4,95 in rekening.

Voor bestellingen vanaf €25 betalen wij de verzendkosten voor u!

Voor alle andere landen rekening wij specifieke verzendkosten die bij het check-out process automatisch zichtbaar zijn.
Bestellingen die voor 14:00 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde werkdag verzonden en dus meegegeven aan PostNL.

Wanneer PostNL de status 'Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL' aangeeft, houdt dit in dat PostNL uw zending nog niet gesorteerd heeft.

Uw pakket is dan dus wél door ons verzonden. We bedanken u voor uw geduld en verzoeken om alstublieft niet direct te bellen als het pakket dezelfde week besteld is.

Retourneren

Wanneer u een foutieve maat, kleur of artikel ontvangt, verzoeken wij u om zo snel mogelijk contact op te nemen door te reageren per e-mail op de orderbevestiging. 


Bij Van Pommeren krijgt u (conform Europese regelgeving) 14 dagen de tijd om uw bestelling (gedeeltelijk) te retourneren. 



U heeft het verkeerde product besteld of het product is anders dan verwacht:


  • U kunt de bestelling (of een gedeelte hiervan) bij ons in de winkel op Lijnmarkt 47 in Utrecht tijdens openingstijden retourneren. Neem uw bestelnummer mee.
  • Wanneer u heeft besteld mét account, kunt u bij uw bestelling op de knop 'retourneren' klikken. Vul de benodigde informatie in en stuur de (gedeeltelijke) bestelling retour met begeleidend schrijven inclusief vermelding van uw ordernummer. Zodra wij de producten in nieuwstaat hebben ontvangen, storten wij binnen 1 á 3 werkdagen het bedrag van uw bestelling terug op uw rekening. 
  • Indien u zonder account heeft besteld en wilt retourneren kunt u de producten naar ons versturen met een kopie van uw orderbevestiging of met begeleidend schrijven inclusief vermelding van uw ordernummer naar ons retour.
  • Voor een volledige creditering is het vereist om het product in originele staat, onbeschadigd inclusief het originele verpakkingsmateriaal terug te sturen. Ontbreekt de verpakking óf is deze beschadigd, dan brengen wij een bedrag van 20% in mindering.


Het ontvangen product is beschadigd / werkt niet / incompleet of is verkeerd geleverd:


  • In het geval dat het bestelde product beschadigd is, niet werkt, incompleet is óf verkeerd geleverd is zijn wij verantwoordelijk voor de retourneerkosten.
  • Stuur een reactie op de orderbevestigings-e-mail. Wanneer het product beschadigd of verkeerd geleverd is graag ook mét een foto. Wij reageren vervolgens met een oplossing.
  • U kunt de bestelling tijdens openingstijden retourneren in de winkel op Lijnmarkt 47 in Utrecht. Neem uw bestelnummer mee.


Na verwerking van het geretourneerde product maken wij het te crediteren bedrag binnen 1 à 3 dagen naar u over op het door u gebruikte rekeningnummer.

Wanneer u toch liever iets anders wilde dan dat wat u besteld heeft, kunt u het bestelde artikel retour sturen met een begeleidend schrijven en vermelding van het ordernummer.

Wij crediteren wanneer het product in goede staat is aangekomen het aanschafbedrag. Voor een volledige creditering is het vereist om het product in originele staat, onbeschadigd inclusief het originele verpakkingsmateriaal terug te sturen. Ontbreekt de verpakking óf is deze beschadigd, dan brengen wij een bedrag van 20% in mindering.

U kunt u los van het retourneren opnieuw een order plaatsen met het product dat u wilt bestellen.

Technische Dienst

Nee, u bent tijdens onze openingstijden welkom in onze winkel op Lijnmarkt 47. Bekijk onze routebeschrijving.


Wij repareren momenteel niet op afspraak en plaatsen uw machine in de rij, bekijk hier de huidige doorlooptijd.


Bel alstublieft niet om uw machine in een 'virtuele' rij te plaatsen, of voor een uitzondering, dit is niet mogelijk.

Het innemen van uw machine kost ons ± 10 minuten. Wij noteren uw gegevens en opmerkingen voor de monteur. Heeft u haast? Registreer op voorhand en voer ook uw adresgegevens in.
Helaas niet. Wij werken met aandacht en veelvoudige controles om uw machine perfect af te leveren. Hiervoor nemen we de tijd die daarvoor nodig is en spreken we af wanneer u de machine kunt ophalen.
We repareren en onderhouden veel machines, maar niet alle merken. Voor meer informatie bekijk onze Technische Dienst pagina voor welke merken we wél en niet onderhouden.
Nee. Wel hebben we talloze oplossingen om terwijl u op uw machine wacht, thuis heerlijke koffie te zetten.