Menu
Winkelwagen

PostNL Vertraging

PostNL Vertraging


Waarom heb ik mijn pakket nog niet?

Door drukte zijn er helaas meer vertragingen. Heeft u al een Track & Trace code? Dan is het pakket bij ons al de deur uit en ligt de vertraging dus bij PostNL.


Hoe kan ik zien waar mijn pakket is?

Bekijk eenvoudig uw Track & Trace code. U kunt deze code vinden in de verzendbevestigingsmail.


Wanneer ga ik bellen?

In de meeste gevallen doen vertraagde pakketjes er een werkdagje langer over, dus wacht alstublieft even af. Heeft u na 5 dagen na deoorspronkelijke bezorgdag het pakketje nóg niet ontvangen? Neem dan contact op. Het snelst bent u geholpen door te reageren per e-mail op de order of verzendbevestigingsmail.


Meer weten over wat er gebeurt met uw pakketje wanneer het onze winkel verlaat?

Lees dan zeker 'Wat gebeurt er met mijn pakketje wanneer je besteld bij van Pommeren?"